Veelgestelde vragen

Welkom bij onze veelgestelde vragen pagina! Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen die klanten ons stellen. We begrijpen dat je soms wat extra informatie nodig hebt voordat je een aankoop doet, en daarom hebben we deze handige sectie gemaakt. Blader door de vragen en antwoorden om snel en gemakkelijk de informatie te vinden die je zoekt. Als je vraag hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam.


Wanneer is mijn product weer op voorraad? 

Wij kunnen helaas niet zeggen wanneer jouw gewenste product weer op voorraad is. Je kunt je e-mailadres achterlaten met jouw vraag, zodat je een e-mail krijgt zodra het product weer op voorraad is. Ook raden wij aan om onze social media kanalen goed in de gaten te houden voor allerlei updates.


Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt? 

Zodra je de bestelling hebt betaald, ontvang je een orderbevestiging per mail. Deze ontvang je meestal binnen 10 minuten. Heb je geen e-mail ontvangen binnen 1 uur? Dan verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@comformidable.nl Wij helpen je graag verder.


Hoe kan ik bij Comformidable betalen?

Wij verzorgen een breed scala aan betaalmogelijkheden. Je kan bij ons je orders betalen met: 

  • Creditcard(s)
  • Bancontact
  • Ideal
  • Paypal
  • Sofort
  • KBC
  • Belfius

Het artikel dat ik heb ontvangen is kapot, beschadigd en/of incompleet. Wat moet ik doen?

Wij raden jouw aan om direct contact op te nemen met de klantenservice. 


Wat is de status van mijn retour?

Zodra je pakket bij de pakketbezorger is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt.  Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 14 dagen verwerken.


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Heb je spijt van je aankoop gekregen? Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de bestelling (of een deel hiervan) retourneren. vul voor elke retour ons retourformulier in. De kosten van de retourzending komen voor eigen rekening.

Voor meer informatie over het retour sturen van uw bestelling kunt u de volgende pagina raadplegen: https://comformidable.nl/pages/retourneren-terugbetalingsbeleid

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je nog altijd geen Track & Trace en/of verzendbevestiging ontvangen? Dan is het mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Wij verzoeken je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@comformidable.nl met daarin jouw ordernummer zodat wij de annulering direct in gang kunnen zetten.


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Heb je per ongeluk een foutje gemaakt bij het bestellen? Laat het ons dan meteen weten! Als je bestelling nog niet is verwerkt, dan is het mogelijk om je bestelling te wijzigen. Als je een bevestiging per mail hebt ontvangen is het helaas niet meer mogelijk


Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Land Bestellingen tot €24,99 Bestellingen vanaf €25,00
Nederland Gratis Gratis
België €2,95 Gratis
Frankrijk €2,95 Gratis
Duitsland €2,95 Gratis


Voor alle overige landen buiten Nederland gelden dezelfde tarieven als België, Frankrijk en Duitsland.
Mocht jouw land niet in de checkout verschijnen, neem dan contact op via info@comformidable.nl.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzendingen binnen Nederland bieden wij gratis verzending.
Voor verzendingen buiten Nederland rekenen wij €2,95 voor bestellingen tot €24,99.
Bij een orderbedrag van €25,00 of meer (zowel binnen als buiten Nederland) nemen wij de verzendkosten voor eigen rekening.


Hoe lang is de levertijd bij Comformidable?

  • Nederland: bestel op werkdagen vóór 23:00 uur → volgende dag in huis (m.u.v. zondag)

  • België: bestel op werkdagen vóór 19:00 uur → volgende dag in huis (m.u.v. zaterdag & zondag)

  • Duitsland & Frankrijk: levertijd 1–3 werkdagen, afhankelijk van locatie en bestelmoment

Zaterdag & zondag bestellingen?
Dan heb je je pakket dinsdag in huis (geldt voor NL, BE)

Helaas kan het voorkomen dat de pakketdiensten vertraging oplopen. Zodra u de Track & Trace-link heeft ontvangen ligt de verantwoordelijkheid bij de pakketdiensten. Wij betreuren het als er enige vorm van vertraging zich voordoet, maar wij vragen om uw geduld. Duurt een zending langen dan 72 uur neem dan contact op met onze klantenservice.